You are here

Gailutė Kiselienė: „Raudonas „Subaru XV“ - tobulas automobilis moterims“

  • Subaru XV/Asmeninio archyvo nuotrauka
    Subaru XV/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Subaru XV/Jolantos Iselionienės nuotrauka
    Subaru XV/Jolantos Iselionienės nuotrauka
  • Subaru XV/Jolantos Iselionienės nuotrauka
    Subaru XV/Jolantos Iselionienės nuotrauka
  • Subaru XV/Jolantos Iselionienės nuotrauka
    Subaru XV/Jolantos Iselionienės nuotrauka
  • Subaru XV/Egidijaus Babelio nuotrauka
    Subaru XV/Egidijaus Babelio nuotrauka
  • Subaru XV/Jolantos Iselionienės nuotrauka
    Subaru XV/Jolantos Iselionienės nuotrauka
  • Padėka JMA centrui/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Padėka JMA centrui/Vytauto Pilkausko nuotrauka

2016 metų spalio mėnesio viduryje Lietuvą pasiekė naujas „PURE Red Edition“ serijos „Subaru XV“ modelis. Viena pirmųjų šį modelį išbandė „Moterų slalomo 2016” „Liqui Moly“ taurei laimėti „Subaru“ klasės nugalėtoja Gailutė Kisielienė.

Subaru XV/Jolantos Iselionienės nuotrauka

Gailutė yra išbandžiusi ne vieną „Subaru“ automobilį, kas dieną ji vairuoja „Impreza“, vasarą išbandė ir naująjį „Levorg“. Na, o šį kartą jai atiteko naujasis „XV“. Autoledi.lt pakalbino Gailutę, kuri visą savaitgalį važinėjosi šiuo automobiliu, apie jos įspūdžius ir kaip ji vertina automobilį.

Ko tikėjotės iš šio automobilio?

Gailutė: Tikėjausi naujos patirties vairuojant kitokį automobilį nei savo, išbandyti automobilį su šeima.

Kaip įvertintumėte jo išorę ir vidų?

Gailutė: Šis raudonas „XV“ - tobulas automobilis moterims, gražus jo tiek eksterjeras, tiek interjeras, puikų vidaus dizainą papildo akį traukiančios raudonos apdailos detalės. Automobilis labai gražus, šiek tiek papirko raudona spalva, nes mano du pirmieji automobiliai buvo raudoni.

Subaru XV/Jolantos Iselionienės nuotrauka

Kaip įvertintumėte jo komfortabilumą?

Gailutė: „XV“ yra pakankamai komfortabilus automobilis, nustebino, kad salone pakankamai daug vietos, lengvai tilpome su dviem vaikais, kurie sėdi automobilinėse kėdutėse. Automobilis valdomas lengvai, prieš pasiimant automobilį buvau skeptiškai nusistačiusi prieš automatines greičių dėžes, tačiau panašu, kad teks pakeisti nuomonę.

Į kuriuos techninius parametrus ypač atkreipėte dėmesį?

Gailutė: Dėmesį atkreipiau į automobilio galingumą, kaip atmosferiniu varikliu bėgėjasi tikrai gerai, taip pat svarbu buvo automobilio talpa ir degalų sąnaudos. Pasigedau malonių smulkmenų, kurios buvo „Subaru Levorg“, tai beraktė sistema bei veidrodėlyje mirksintys perspėjimai rikiuojantis apie šalia esantį automobilį.

Kur važinėjotės? Kaip praleidote laiką?

Gailutė: Specialiai šiuo automobiliu niekur nevažiavome, tiesiog naudojome vietoje savo „Subaru Impreza“, važiavome su vaikais pas senelius, su vyru ir draugais apsilankėme „G&G Sindikato“ koncerte, buvome balsuoti Seimo rinkimuose bei važinėjomės mieste.

Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kas labiausiai jame patiko?

Gailutė: Labiausiai patiko komfortabilumas ir, žinoma, puikus dizainas, užburianti raudona spalva.

Visada smagu turėti gražų ir patogų automobilį, tik gaila, kad „Subaru“ nedžiugina degalų sąnaudomis, tačiau kartą turėjęs „Subaru" kitos nebenorėsi.

Ar norėtumėte tokį automobilį turėti? Juk ir dabar vairuojate „Subaru“, tik kitą modelį.

Gailutė: Lyginti „Impreza“ ir šį „XV“ sunku, tai visiškai skirtingi automobiliai, maniškis daugiau sportinis, mažai komforto, o „XV“ labiau šeimyninis automobilis.

Subaru XV/Jolantos Iselionienės nuotrauka

Vasarą buvau laimėjus „Subaru Levorg“ (Subaru Levorg apžvalga) savaitgaliui, tai po šio tęsto galiu drąsiai teigti, kad „XV“ patiko labiau nei „Levorg“. Prieš pasiimant „XV“ galvojau, kad tikrai „Levorg“ bus geresnis, bet greitai pakeičiau nuomonę. Prieš tai bandytame „Levorg“ buvo daugiau elektronikos, tačiau „XV“ buvo maloniau vairuoti, greitesnis bėgėjimasis iš vietos, bet vėl gi tai priklauso nuo variklio, deja Europoje neprekiaujama 2l turbininiu varikliu „Levorg“, kuris turėtų būti tikrai „super“.

Degalų „XV“ naudoja mažiau nei mano „Impreza“. Maniškė mieste sunaudoja 15 l benzino, ši 9 l, tačiau norėtųsi geresnių rezultatų. Mano automobilyje mažai elektronikos, o čia buvo ir laisvųjų rankų įranga, autopilotas, bei informacija apie sunaudotą degalų kiekį, „Start/Stop" sistema, ekrane parodanti, kiek sutaupyta degalų užgesinus variklį.

Mano mergaitei, žinoma, labiau patiko „XV“, sakė: „mama, kokia graži „Subaru“! Taigi kažkas tame automobilyje yra tokio, kad ir vaikams patinka.

„XV“  turi vieną minusą - slalome smagiai nepavažiuosi, bet tai puiki šeimyninė mašina.

Padėka „JMA centrui“

Gailutė dėkoja „Subaru klubui“ bei „JMA“ centrui už tokią galimybę išbandyti naująjį „XV“.

Padėka JMA centrui/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Pasak „Moterų slalomo“ organizatorės Jolantos Iselionienės, merginų aktyvumas ir dalyvavimas išskirtinai tik Moterims skirtose varžybose labai džiugina, jos ne tik tobulina savo vairavimo įgūdžius, puikiai leidžia laiką, bet turi galimybę išbandyti naujus Subaru" automobilius.

„Noriu padėkoti „Moterų slalomo“ varžybų pagrindiniams rėmėjams - „JMA centrui“, „Subaru" markės automobilių oficialiam atstovui Lietuvoje, už aktyvų bendradarbiavimą ir paramą, skirtą varžyboms. Už galimybę išbandyti naujus „Subaru" automobilių modelius bei pagalbą populiarinant automobilių sportą Lietuvoje,“ – teigė Jolana Iselionienė, „Subaru Klubo" prezidentė.

Subaru XV/Egidijaus Babelio nuotrauka

Informacijos šaltinis: Autoledi.lt

Automobiliai: