You are here

Toyota Yaris HSD: Vienintelis ir nepakartojamas

  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD
  • Toyota Yaris HSD
    Toyota Yaris HSD

Antrą kartą atnaujintas „Toyota Yaris“ - kas jame įdomaus bei kur gamintojui dar reikėtų vis dėl to pasitempti?

Kad šis automobilis bus mėgiamas – tuo galima net neabejoti, nes ankstesnių kartų „Yaris“ automobilius gatvėse galima sutikti itin dažnai. Tai kompaktiškas, patogus, stilingas, žavus automobilis, kuris puikiai pritampa mieste bei daugeliui yra patapęs geru draugu kelyje. Todėl nestebina ir tai, kad 2016 metais „Yaris“ buvo labiausiai perkamas naujas B segmento automobilis Lietuvoje.

Vienareikšmiškai galima teigti, kad ir su antrą kartą atnaujintu trečios kartos (pirmas atnaujinimas buvo 2014 metais, o gyvavimą trečia karta pradėjo dar 2011 metais) japonu pavyks greitai susidraugauti, nors prie kai kurių jo savybių teks priprasti bei jas toleruoti, o galiausiai tai tiesiog pamiršti ir džiaugtis pačiu automobiliu.

Stilius

Automobilio išorė – džiaugsminga bei stilinga, taigi žvelgti į jį nuobodu nebus, o jis visuomet pasitiks mielu žvilgsniu. Galinė dalis atrodo sportiškai bei yra išraiškinga, kaip ir „Yaris“ veidas, kuris itin puikiai derėjo prie Asociacijos „Pilotai.lt“ lėktuvų. Be to, šis automobilis itin agresyviai ir išskirtinai atrodo Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapuose.

Eilinį kartą išvaizdos vertinimus paliekam kiekvienam asmeniškai, nes ir meno šedevrai kam nors vis dėl to būna negražūs.

Lipam geriau į vidų ir žiūrim, ką turim.

Interjero ypatumai

„Yaris“ interjeras pasitinka su masyviu prietaisų skydu – jo tikrai norėtųsi kiek horizontalesnio, pavyzdžiui, kaip „Prius“ modelyje. Dabar gi, vertikali jo pozicija lyg sumažina erdvę salone, kurios balansą vis gi kompensuoja platus priekinis stiklas bei panoraminis stogas (papildoma opcija).

Patogi sėdėjimo pozicija prie vairo atrandama greitai. Tačiau reguliuojant sėdynės atlošą, kam nors gali pasirodyti per mažai vietos tarp durų ir sėdynės. Kairė ranka ten neįstrigs, bet ji trinsis į apdailas.

Nagrinėjant interjerą, akys netrunka pastebėti tai, kad rankinio stabdžio rankena užstoja kelis mygtukus: sėdynių šildymas bei EV režimo perjungimas. Žvelgiant į juos tiesiai iš viršaus – viskas atrodo gerai, tačiau kuomet sėdi prie vairo ir žiūri iš natūralios vairuotojo perspektyvos – jų nesimato.

Ir nors žinai, jog jie ten yra, žinai, kaip jie išdėstyti bei gali įjungti intuityviai, tačiau vis tik norisi specialiai pakreipti galvą ir akimis įsitikinti, kuris mygtukas yra kuris.

Tęsiant pliusų ir minusų vakarą – kavos puodelių dėtuvė yra kiek per toli. Net gi nesėdint atloštoje sėdynėje, norint paimti puodelį, tiesiant ranką link jo, reikia pasilenkti arčiau visu kūnu.

Tai smulkmenos, galbūt kitiems jos visai ir neužklius, vienok prie jų greitai adaptuojamasi ir jos nebesukelia jokio nepatogumo jausmo.

Tik vis dar mintyse kyla klausimas, kodėl „Toyota“ nepadaro, kad centrinio ekrano meniu veiktų greičiau – juk norisi, kad dar nebakstelėjus į jį pirštu, jau būtų parodyta iškviesta komanda. Beje, norėtųsi, kad šis ekranas būtų įmontuotas šiek tiek kairiau, arčiau vairuotojo.

Interjere naudojamos medžiagos minkštos, rankomis jas liesti malonu, o centrinė konsolė neperkrauta mygtukais. Viskas aišku ir paprasta. Įvairios funkcijos valdomos su mygtukais ant vairo arba centriniame ekrane.

Daugiau priekaištų šiam automobiliui lyg ir nėra. Taip, jis nėra sprinteris, dinamikos jam trūksta, o CVT transmisija, kaip visi puikiai žinote, nėra mėgiamas agregatas. Bet patikėkite, važinėjant su šiuo „Yaris“ hibridu kasdien, taip išlavinsite savo koją ir pajausite patį automobilį, kad visiems pasakosite, kaip elastingai ir nuostabiai jis važiuoja.

„Yaris“ hibridas pasižymi itin efektyviais stabdžiais bei kieta važiuokle.

5 litrai

Bandytas modelis turėjo 1,5 litro benzininį variklį, kuriam dirbti padėjo ir elektros motoras. Sistema generuoja 100 AG ir 169 Nm galią. 1090 kg sveriantis „Yaris“ iki 100 km/h greitį gali pasiekti per 11,8 sek.

Vertinant kuro sąnaudas – jų vidurkis, nuvažiavus daugiau nei 500 km, vos 5 litrai. Važiuota buvo mieste, paprastais užmiesčio keliais, automagistralėje. Taigi, galima daryti išvadą, kad „važiuok kaip nori ir kur nori - „Yaris“ hibridas naudos tik apie 5 litrus benzino“.

Kaina

Atnaujinto „Yaris“ kaina prasideda nuo 10 990 eurų, tačiau tai bus pilnai benzininė versija su 1,0 litro varikliu, turinčiu 69 AG. Verta pasidžiaugti tuo, kad bazinė, pati pigiausia „Yaris“ versija gauna „Safety Sense“ paketą, į kurį įeina: automatinės tolimosios šviesos, išvažiavimo iš eismo juostos įspėjamoji sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema, „Pre-collision“ sistema, automatiškai sustabdanti automobilį, esant susidūrimo tikimybei.

Hibridas kainuoja nuo 16 780 eurų (šiuo metu taikoma akcija ir kaina prasideda nuo 14 790 eurų) Taigi jeigu ieškote stilingo, patikimo ir pigaus hibrido - „Toyota Yaris“ yra geras pasirinkimas. Pigesnio naujo hibrido Lietuvoje nerasite. Taip pat nerasite ir jokio kito hibrido šiame segmente – „Yaris“ čia yra vienintelis ir nepakartojamas. Vis labiau populiarėjant hibridams bei elektromobiliams, tai yra itin stiprus koziris!

Automobilių kainų ekspertai MotorSniper.lt pateikia šias B segmento automobilių kainas salonuose (2017 09):

Automobilis Bazinė kaina, EUR Pasiūlymai svetainėje MotorSniper.lt
Citroen C3 10 500 -
Hyundai i20 11 890 -
Kia Rio 12 490 -
Nissan Micra 12 400 -
Opel Corsa 10 608 -
Peugeot 208 10 900  6 pasiūlymai su 17-24 % nuolaida
Renault Clio 9 400 -
Škoda Fabia 9 995 -
Toyota Yaris 10 990  2 pasiūlymai su 15 ir daugiau % nuolaida
Volkswagen Polo 13 907 -

 

Kategorijos: 
Automobiliai: