You are here

Auksinis lietuviškas ruduo ir klasikinis „BMW E30“

  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
  • BMW E30/vytophoto.com nuotrauka
    BMW E30/vytophoto.com nuotrauka

Gražus, spalvingas, auksinis lietuviškas ruduo ir klasikinis, ikona tapęs „BMW E30“ automobilis – tai du puikiai nuotraukose derantys elementai. Be galo gražu!

BMW E30/vytophoto.com nuotrauka

Lietuvoje kasmet galime džiaugtis ypatingai gražiu rudeniu, ne išimtis ir 2017 metai, kuomet spalio mėnesį mūsų šalį galų gale aplankė ne mažas skaičius saulėtų, ramių ir be lietaus dienų, kurios leido pasidžiaugti visu šiuo grožiu.

Kelionės rudenį po Lietuvos kraštus – taip pat yra kažkas tokio – šiuo faktu buvo galima įsitikinti spalio 13 dieną važiuojant su „Toyota Auris“ hibridu Aukštaitijos keliais, „Eko ralio“ metu. Taip, tą dieną oras buvo permainingas, tai lijo, tai švietė saulė, tai pūtė gūsingas vėjas, tai vėl lijo, tačiau rudens grožį pavyko pamatyti, bet mintyse vis alsavo viltis, kad dar ateis geri orai į Lietuvą.

Taigi įsitvirtinus sausam spaliui, radę įdomią, rudeniu alsuojančią vietą, pakvietėme Edgarą ir jo „BMW E30“ į trumpą fotosesiją.

BMW E30/vytophoto.com nuotrauka

Tikriausiai ne vienas pastebės, kad apie šį automobilį rašome jau ne pirmą kartą. Tiesiog tai jau tapo mūsų tradicija, kad kiekvieną rudenį, besibaigiant automobilių vasaros sezonui, susitinkame su Edgaru, padarome keletą gražių nuotraukų, pakalbame apie jo išpuoselėtą automobilį ir vis atrandame jame įdomių naujovių.

BMW E30/vytophoto.com nuotrauka

Šis „BMW E30“ pas Edgarą jau dešimt metų ir nėkart nematęs žiemos, nes šaltuoju metų laiku automobilis vis nenustojamas tobulinti. Štai 2016 metais jis tapo itin panašiu į „Alpina C2 2.7“ ir privertė aiktelėti daugybę automobilių entuziastų (apie tai galite paskaityti ČIA). Ir šiemet, ne viename automobilių susitikime, į šį automobilį buvo susitelkęs didžiulis kiekis žado netekusių žvilgsnių.

Atrodo, kad šiame automobilyje jau sunku dar ką nors patobulinti, tačiau jo savininkas vis atranda, ką reikia pakeisti, ką pridėti ir pan.

BMW E30/vytophoto.com nuotrauka

2017 metais apčiuopiamų elementų automobilyje atsirado ne itin daug. „Pagrinde, koks kibiras įvairių, naujų varžtų“,- naujų patobulinimų sąrašą vardinti pradėjo Edgaras.

Toliau: „Mtech 1“ galinis spoileris „Dbilas Flow Master“ įsiurbimas, „Wiechers“ rasporke, Custom made „Alpina“ m20 variklio dangtelis, „Alpina“ pakojis, sunkesnis „E30 M3“ gazo pedalas. Ar žinojote, kad standartinis „E30“ gazo pedalas sveria tik 70 gramų, o „E30 M3“ pedalo svoris yra net 514 gramų.

BMW E30/vytophoto.com nuotrauka

Ši modifikacija buvo reikalinga tam, kad anksčiau sudėjus „Dbilas“ įsiurbimo sklendes tapo sunku tolygiai spausti akceleratoriaus pedalą. Gamykliškai buvo tik viena sklendė su viena spyruokle, o dabar yra šešios sklendės, kurių kiekviena turi po tris spyruokles. Taigi natūralu, kad procesas pasunkėjo. Po akceleratoriaus pedalo pakeitimo ši problema išsisprendė ir gazą dozuoti tapo žymiai lengviau.

Tuo tarpu, automobilistų vasaros sezonas baigiasi, o žiemai mylimi, automobiliai-projektai statomi atgal į garažus, iš kurių pavasarį ar vasarą jie vėl išriedės su vienokiais ar kitokiais atsinaujinimais.

Edgaras savo planų kol kas neatskleidė, bet patikino, kad per žiemą ramiai namie nesėdės ir tikrai ruoš naujų dalykų savo „Alpina“ kopija virtusiam „E30“.

Kaip atrodė Edgaro autombilis 2016, 2015 ir 2014 metais ir visą jo istoriją rasite čia:

2014 metai

2015 metai

2016 metai

BMW E30/vytophoto.com nuotrauka

Galbūt jūs irgi turite įdomų, išskirtinį ar vienetinį automobilį, o gal jūsų garaže gimsta įdomus projektas? Susisiekite su mumis el. paštu: info@98.lt arba parašykite žinutę į Facebook'ą

Kategorijos: 
Automobiliai: