You are here

Land Rover Discovery Sport: Solidus ponaitis, nebijantis išsipurvinti

  • Land Rover Discovery Sport
    Land Rover Discovery Sport
  • Land Rover Discovery Sport
    Land Rover Discovery Sport
  • Land Rover Discovery Sport
    Land Rover Discovery Sport
  • Land Rover Discovery Sport
    Land Rover Discovery Sport
  • Land Rover Discovery Sport
    Land Rover Discovery Sport
  • Land Rover Discovery Sport
    Land Rover Discovery Sport
  • Land Rover Discovery Sport
    Land Rover Discovery Sport
  • Land Rover Discovery Sport
    Land Rover Discovery Sport
  • Land Rover Discovery Sport
    Land Rover Discovery Sport
  • Land Rover Discovery Sport
    Land Rover Discovery Sport
  • Land Rover Discovery Sport
    Land Rover Discovery Sport

Kad ir kaip planuotum kelionės maršrutą, tačiau važiuojant su bet kuriuo „Land Rover“ nutinka taip, kad šis automobilis gerąja prasme įtraukia į nuotykius, kurie vyksta nusukus nuo asfalto.

Būtent taip nutiko ir su „Discovery Sport“, nors pirminio plano bent šiek tiek išpurvinti automobilį, visiškai nebuvo. Noras buvo juo pasivažinėti tik asfaltu bei mieste ir pažiūrėti, kaip jis čia elgiasi. Jeigu būtų kilusi mintis lįsti į bekelę, tai būtų tekę ieškoti tokios vietos, kurioje būtų galima atrasti šio automobilio pravažumo ribas, bet tokiu atveju iš panašaus formato nuotykio galima grįžti aplaužytais bameriais, nusuktais purvasargiais, įlenktais slenksčiais, nuplėšta variklio apsauga ar dar velniai žino kuo. Ir žinoma, norint atrasti „Land Rover“ pravažumo ribą, gali tekti labai toli eiti ieškant rimto traktoriaus.

Land Rover Discovery Sport

Esmė, kad didžioji dauguma Lietuvos vairuotojų, sėdinčių prie įvairių visureigių vairo praktiškai niekada specialiai nelenda į beprotiškai sudėtingus bekelės ruožus. Tą daro tik tikri bekelės entuziastai, negalintys nė dienos išbūti kur nors smarkiai neužklimpę.

Užklimpti ir po to bandyti išsikapanoti visada yra įdomi patirtis. Nors ir netikėtai nusukę nuo asfalto, su „Discovery Sport“ į pelkes ar didelę košę-makalošę tikrai nelindome, tačiau visureigį išpurvinome, pavažinėję pažliugusiais keliukais, kuriuos tikrai įveiktų ir jūsų vairuojamas automobilis, vietomis galbūt išliedamas šiek tiek prakaito lašų.

Ką tuo norime pasakyti? O gi tą, kad šis britiškas visureigis, mažiausias „Land Rover“ gamos visureigis sugeba užtikrintai jaustis tiek ten, kur yra kelias, tiek ten, kur jo nėra. Trūksta įrodymų? Visa tai galima rasti „Youtube“, kur yra publikuota daugybė šio automobilio puikų pravažumą įrodančių video įrašų.

Taigi jeigu trokštamų automobilių sąraše yra vienas ar kitas „Land Rover“ markės modelis, tačiau jis yra per didelis ar per brangus, „Discovery Sport“ gali būti būtent tas pasirinkimas, kurio ieško pirkėjas, norintis turėti kompaktišką visureigį, patogų važinėti mieste bei savaitgaliais nuvykti į iškyla gamtoje, o žiemos metu pasiekti sodybą, į kurią keliaujant nuolat tenka brautis per užpustytą keliuką, ankstyvo pavasario ar vėlyvo rudens metu tampantį nelengvai įveikiamu purvo ruožu.

Naujokas

„Discovery Sport“ į rinką atkeliavo gana neseniai. Tik 2014 metais. Tuomet jis pakeitė „Land Rover Freelander“ modelį. Taigi tai dar gana jaunas automobilis, tačiau jau spėjęs sulaukti aukštumų. 2017 metais jis buvo perkamiausiu „Land Rover“ modeliu.

2019 metais „Discovery Sport“ atsinaujino, o pagrindinės naujovės labiausiai pastebimos viduje, kuris gavo panašią išvaizdą į kitų markės naujų modelių interjerus.

Land Rover Discovery Sport

Išorėje, pasikeitimai minimalūs, bet pastebimi. Didžiausios naujovės – po kėbulu. Čia ir nauja modulinė platforma, kurią naudoja ir naujos kartos „Evoque“ modelis, ir visiškai nauja multimedijos sistema bei įvairios technologijos, jau šiek tiek anksčiau sutiktos didesniuose „Land Rover“.

Viduje tapo prabangiau ir solidžiau, taip pat kaip pas didesniuosius brolius. Jaučiamas ir kokybės ūgtelėjimas.

Komfortas ir 150 arklių"

Testuotas modelis - „D150“ versija - buvo aprūpintas 150 AG ir 380 Nm dyzeliniu varikliu. Gamintojas iš viso siūlo penkias jėgaines: dvi benzinines ir tris dyzelines. Visos jos „Jaguar Land Rover“ sukurti kūriniai.

Beje, šis variklis buvo suporuotas su „mild hybrid“ technologija, kuri padeda sutaupyti kelis lašus degalų bei kelis gramus CO2.

Gamintojas deklaruoja, kad pagreitis iki 100 km/h trunka 11,4 sek., o maksimalus „Discovery Sport“ su 150 AG dyzeliniu varikliu greitis siekia 190 km/h. Ir nors pagreitis rodo, jog tai nėra greitas sprinteris, tačiau kelyje automobilis nemiega ir spustelėjus akceleratorių mikliai į jį reaguoja ir nedelsia. Automatinė greičių dėžė gerai dirba savo darbą.

Keliu „Discovery Sport“ juda komfortiškai, o ten kur jo nėra, taip pat elgiasi gerai – nekrato. Gamintojas pridėjo rankas prie pakabos, kad ši neskleistų daug bereikalingo triukšmo bei gerai sugertų pačius įvairiausius nelygumus. Komfortas - kūrybos procese buvo prioritetu.

Land Rover Discovery Sport

Gana solidžiai atrodantis visureigis sukelia įspūdį, kad jis gali puikuotis tik miesto džiunglėse tarp modernių pastatų ir perlipti per vieną kitą šaligatvio bortelį, tačiau „Discovery Sport“ yra tas stilingas ponaitis, kuris atsiradus bent menkiausiai išsipurvinimo galimybei, be jokios baimės važiuos ten, kur jam tuo metu reikia – nesvarbu, kad tas jo pasirinktas kelias vadintųsi tiesiog – bekelė.

Kaina

Kiek gi kainuoja šis smarkuolis? „Discovery Sport D150“ kaina prasideda nuo 43 100 eurų, o testuotas modelis kainavo 63 500 eurų.

Land Rover Discovery Sport

Kategorijos: 
Automobiliai: