You are here

CUPRA Born VZ: galingas, sportiškas elektromobilis

„CUPRA Born“ yra pirmasis vien elektra varomas šios markės modelis, kuriame tobulai  dera elektrinė pavara, greitis ir galia, rašoma pranešime.

Šį impulsą CUPRA perkėlė į „CUPRA Born VZ“ – naujausią CUPRA šeimos modelį. Naujausias ir dar galingesnis automobilis iš Barselonos įkvepia pasaulį. 

Naujausias šios markės modelis žymimas raidėmis VZ, kurios yra ispaniško žodžio  „Veloz“ (greitas) trumpinys. Su patobulinta pakabos geometrija, sportiniu vairu ir patobulintais stabdžiais „CUPRA Born VZ“ kelyje išvysto 240 kW galią ir pasiekia 545 Nm  sukimo momentą. Visa tai užtikrina geriausias charakteristikas tarp „CUPRA  Born“ modelių, o šis automobilis yra dinamiškiausias savo segmente. 

„2021 metais paleistas mūsų pirmas grynasis elektromobilis „CUPRA Born“ buvo labai  svarbus šios markės plėtros etapas. Pernai pardavus 45 300 automobilių arba 44,4  proc. daugiau nei užpernai, mūsų lūkesčiai išsipildė su kaupu“, sako CUPRA bendrovės  vykdomasis direktorius Wayne Griffiths. „Naujasis „CUPRA Born VZ“ modelis yra dar  efektyvesnis ir įrodo, kad elektromobilis gali būti greitas ir galingas.“  

„CUPRA Born VZ“ pakelia pažangios „CUPRA Born“ elektrinės pavaros kartelę, – dabar  elektros variklis pasiekia 240 kW galią arba 40 proc. daugiau nei ankstesnis modelis su  „e-Boost“ variklio galios stiprintuvu. Sukimo momentas taip pat pasiekia 545 Nm  aukštumas. Tai 75 proc. daugiau nei bet kuris kitas „Born“ modelis. Tai reiškia, kad  „CUPRA Born VZ“ iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5,7 sekundės – viena  sekunde greičiau nei modelis su „e-Boost“. Tai pat padidėjo didžiausias pasiekiamas  greitis, kuris dabar yra 200 km/val. arba 40 km/val didesnis nei modelio su „e-Boost“.  „CUPRA Born VZ“ turi patobulintą važiuoklę, kuri užtikrina automobilio dinaminės  charakteristikas minėtiems rodikliams pasiekti. Nauja DCC sportinė pakaba, jautrus  vairas ir stabdžių pedalas, o taip pat tvirtas galinis stabdis – visi kartu šie elementai  užtikrina aukščiausio lygio dinamines charakteristikas.

Nauji galiniai „CUPRA Born VZ“ amortizatoriai ir spyruoklės suderinti su atnaujintomis  priekinių amortizatorių vožtuvų nuostatomis ir spyruoklių konstrukcija, atnaujintais  skersiniais stabilizatoriais. Visi šie DCC sportinės pakabos elementai užtikrina geresnį  automobilio valdymą ir amortizuoja visus kelio nelygumus.  

„CUPRA Born VZ“ vairo mechanizmas tapo sportiškesnis su nauja programine ir  aparatine įranga. 

Patobulinus stabdžių sistemą, VZ stabdžių pedalo eiga yra kietesnė, tvirtesnė, stabdymo  atsakas tikslesnis, nėra to minkštumo, kuris jaučiamas standartiniuose „CUPRA  Born“ modeliuose. 

Įspūdinga automobilio galia ir dinaminės charakteristikos pasiekiamos neaukojant  nuvažiuojamo atstumo – „CUPRA Born VZ“ gali nuvažiuoti iki 570 km. Patobulintos  baterijos grynoji talpa yra 79 kWh (+2 kWh). Įkrovimo technologija labai praktiška:  bateriją galima įkrauti namuose nuo 11 kW kintamosios srovės šaltinio arba 170 kW  nuolatinės srovės greitojo įkrovimo stotelėje, kurioje per 30 min.* ją įkrausite nuo 10 iki  80 proc. 

„CUPRA Born VZ“ kėbulas turi dvi naujas spalvas. Specialiai „CUPRA Born VZ“ sukurta  tamsiai žalia „Dark Forest“. Kitas pasirinkimas – juoda „Midnight Black“. 

Estetiškumo ir efektyvumo dermę pabrėžia dviejų rūšių nauji 20 col. lengvojo lydinio  ratlankiai, vieni – 3D su vario intarpais, kiti – kaltiniai. Platesnės didelio efektyvumo  padangos padeda galu varomam „CUPRA Born VZ“ pasiekti įspūdingą galią ir sukimo  momentą. Šio modelio ratlankiai taip pat platesni (8J20 col.), lyginant su „CUPRA  Born“ ratais (7.5J19 col. ir 7.5J20 col.). 

Paskutinis naujausio šios markės tik elektra varomo modelio akcentas yra tamsaus  chromo „VZ“ logotipas ir CUPRA raidės ant bagažinės.  

„CUPRA Born VZ“ salone tęsiama emocijas keliančio dizaino tradicija. Išskirtinės CUP  sportinės sėdynės yra tik šio „CUPRA Born“ modelio standartinėje įrangoje. Tarp kitų  modelių tokias sėdynes taip pat turi „CUPRA Formentor VZ5“ ir „CUPRA Leon VZ CUP“.  Jos yra žemesnės, ergonomiškesnės ir sportiškesnės. „CUPRA Born VZ“ CUP sportinės  sėdynės pagamintos iš SEAQUAL® YARN tekstilės (siūlai gaminami iš vandenynuose  surinkto plastiko) bei DINAMICA audinio, kurio sudėtyje yra 73 proc. perdirbto  poliesterio. 

Patobulinus važiuoklės konfigūraciją, „CUPRA Born VZ“ gali patogiai važiuoti penki keleiviai ir mėgautis vaizdu pro stoglangį. 

Ant „CUPRA Born VZ“ vairo yra rekuperacinio stabdymo reguliavimo svirtelės, su  kuriomis galima pasirinkti tris skirtingus energijos regeneravimo lygius. Atleidus greičio  pedalą, elektros variklis ima veikti kaip generatorius ir grąžina energiją į bateriją, iš kurios  energija tiekiama elektros pavarai, taip sumažinant stabdžių dėvėjimąsi. 

Vairuotojas gali valdyti rekuperacinį stabdymą pagal savo vairavimo stilių svirtelėmis ant  vairo, kai pavara yra D režime. Pasirinkite pageidaujamą lėtėjimą tiesiog naudodami  svirteles. 

„CUPRA Born VZ“ turi dar geresnius skaitmeninius įtaisus. Naujo ir didesnio 12,9 col.  (+0,9 col. lyginant su „CUPRA Born“) informacijos ir pramogų sistemos jutiklinio ekrano  apačioje patogiai įkomponuota retro stiliaus šviečianti įrankių juosta, kurią liečiant  galima reguliuoti salono temperatūrą ir garsą. 

„CUPRA Born VZ“ iš papildomos įrangos galima rinktis naują aukštos kokybės garso  sistemą su 10 garsiakalbių, kuri sukurta bendradarbiaujant su „Sennheiser“. Galinga 425  vatų sistema sukuria nepakartojamą skambesį salone, o metaliniai garsiakalbių tinkleliai  gražiai papildo salono dizainą. Šioje garso sistemoje įdiegta „Sennheiser“ „AMBEO  Concerto“ programinė įranga, kuri atskiria muzikos skambesiui svarbius komponentus,  įskaitant skirtingus instrumentus ir patalpos akustiką, ir paskirsto juos automobilyje  tobulam skambesiui sukurti. 

Dėmesį saugumui ir patogumui šios markės automobiliuose iš karto galima atpažinti iš  daugybės atnaujintų ir naujų pažangių pagalbos vairuotojui sistemų, padedančių  vairuotojui bet kokioje situacijoje. 

„Travel Assist 2.6“ sistema apjungia adaptyvaus greičio palaikymo (ACC) ir laikymosi  važiavimo juostoje funkcijas, taip pagerindama „CUPRA Born VZ“ vairavimo patirtį.  Nauja versija, naudojant debesijos duomenis, palengvina važiavimą keliais, ant kurių  nesimato skiriamųjų linijų. Ji taip pat padeda keisti eismo juostas važiuojant greitkeliu. 

Dabar ypač lengva pastatyti „CUPRA Born VZ“ į stovėjimo vietą. Naujoji pagalbos  parkuojant per nuotolį sistema kleidžia vairuotojui įvaryti automobilį į stovėjimo vietą  naudojantis išmaniuoju telefonu, o apmokytas parkavimo asistentas žemėlapyje išsaugo  parkavimo duomenis ir trajektoriją ir išmoksta pastatyti automobilį į nuolatinę stovėjimo  vietą. 360˚ vaizdo kamera rodo vairuotojui vaizdą aplink automobilį ir padeda jį pastatyti  bet kurioje vietoje. 

Saugos ir komforto technologijų pakete yra pagalbos persirikiuojant funkcija, įspėjanti  apie aklojoje zonoje esančius arba greitai artėjančius automobilius, automatinio priekinių žibintų valdymo funkcija, dinaminio kelio ženklų atpažinimo ir rodymo funkcija,  įspėjimo apie kliūtis išlipant iš pastatyto automobilio funkcija. 

„CUPRA Born VZ“ pasirodys rinkoje 2024 m. trečiame ketvirtyje. 

Kategorijos: